2 februari 2011

Melancholy girl, rise and shine, the world is out there.

Har en sån melankolisk känsla just nu.
Inte för att något speciellt har hänt eller så, det är bara en sån där känsla som slår en ibland.
Känns som att världen är så stor och det finns så mycket att uppleva.
Ändå försvinner dagarna i samma lunk och jag känner att jag vill så mycket mer.


Är jag på rätt plats? Gör jag det jag ska?
Vad ligger framför?

Ändå är jag så galet nöjd med mitt liv. Jag har en fantastisk familj. <3

Nu ska jag försöka skaka av mig denna känslan och njuta av livet- här och nu.

Ta hand om er.

/Nea

(bilden är tagen på ett berg utanför underbara Övik)


3 kommentarer:

Sandra Norén sa...

Du passar verkligen in bra här uppe tycker jag :-) Kram/Sandra

Fru Nea sa...

Haha, du tycker det?!!
Det kanske är därför jag undrar om jag är på rätt plats ;)

Kram på dig fining.

Annika sa...

Det är melankoliska känslor det där... jag är i samma veva.
Men GUD är med!