19 februari 2011

a sneak peek in my bathroom cabinet

Hejsan!

En ny serie hudvård har fått flytta in.
Köpt på Apoteket. (eller det kanske inte heter så längre)

Cliniderm heter serien. Tvätt, ansiktsvatten och fukt.
Sen fick jag ett par småtuber och prover som hon på apoteket sa att jag kan ha i gymväskan (!)
Haha...vilken väska då?

Nagellack köper jag i parti och minut. Depend är ju så billiga och bra.
Däremot gillar jag inte "cracked effect" som syns till höger. Naglarna blir matta och även med ett toplack så ser dom knögliga ut. Tummen ner!

Och i foundationdjungeln har jag svårt att hitta rätt. Jag har provat de flesta sorterna.
De här är mina tre senaste köp och vinnaren av dom är LÓreal.
Clinique hade jag höga förväntningar på med tanke på priset (ca.280). Det borde ha varit bättre.
Nivea var inte dålig, men jag gillar LÓreal bättre.


Har ni några tips på bra hudvård och smink? Spell it out!

//Nea




2 kommentarer:

Elsi sa...

Jag kör lórealen, har gjort i många år, tycker den är bäst! Puss min fina syster

Fru Nea sa...

Men visst är den bra va!!?
Jag har oftast den, men sen provar jag andra en sväng, men kommer alltid tillbaks till LÓreal.

Trodde det var moster som skrev ;)
Puss syrran