14 februari 2011

My sweet Valentine

Glad alla hjärtansdag på er!

Jag är egentligen inte mycket för alla dessa kramar å presenter bara för att det är "alla hjärtans".
Jag tycker om att kramas och överraska mitt i vardagen, då det inte förväntas av mig.

Meeen dagen till ära ska jag ändå skriva några rader om de som står mig närmast.

Min familj (mor, far och 5 syskon) betyder massor för mig. Vi kramas mycket när vi ses.
Dom finns alltid nära hjärtat, även när dom är långt borta. Älskar er!



Mina små skatter är naturligtvis de jag bär närmast hjärtat. Dom är mitt allt.
Jag har tre skatter. Det visste ni kanske inte. Mer om det en annan gång.



Sen har jag ju min Simon. Mitt hjärtas fröjd och glädje.

Han är den ende jag känner mig helt trygg med.
Den ende som får se alla sidor av mig.
Den jag kan springa "pingvingång" runt en hel Lettlands-färja med - och gapskratta, utan att skämmas.
Den jag kan säga fåniga "kodord" till och han vet precis vad jag menar.
Den jag kan ligga bredvid och grina så kudden blir blöt.

Jag ser fram emot livet tillsammans med honom och barnen. Både vardagen - här och nu.
Men också de drömmar och planer vi har framåt.

Vi satsar på atombröllopsdag. Då är jag 102 år!!


Hoppas ni har en finfin dag och kväll.
Och kom ihåg att ni är:
Aldrig ensamna. Alltid älskade. Och skapade för stora ting.

1 kommentar:

Hanna sa...

Åh vilket underbart inlägg!!! Så fint skrivet!!! Puss på dig