9 september 2011

Ordning och reda...

...eller ett fullständigt kaos.


Min skola, barnens skola, massa tider på sjukan, föräldramöten hit och mentorssamtal dit.
Födelsedagar i parti och minut. Och dessutom 3 bröllop på 4 veckor.
Hösten är här - med massa kul att se fram emot. Men det gäller att hålla koll. Vara strukturerad och planera. Annars dubbelbokar man sig. Och det vill man ju inte.
Men frågan är om jag kanske har lite för många olika almanackor och planeringsböcker?!
Jag försöker att summera viktiga saker i familjealmanackan i köket...men allt hamnar inte i den, så då måste jag ändå dubbelkolla i övriga böcker ;)

I eftermiddag är det planering inför bröllopet nästa lördag.
Vi har nämligen fått den stora äran att vara värdpar. Sååå kul!

Nu ska jag lyxa till det och åka iväg på massage.
Fick presentkort av Simon förra oktober när jag fyllde, så det är dags att använda det.

Må gott!
/Nea



2 kommentarer:

Viktor sa...

Oj, du har alltså en massa almenackor där man skriver på sånt där... papper? Jag röstar för digitala almenackor, som man sedan synkar med sin partners, så har man full koll på vad den andre har för sig också!

Viktor sa...

Huh? Är det så man kommunicerar via bloggar? Först blev jag snurrig, sedan när jag förstod hur det gick ihop blev jag lika snurrig.

Jag får försöka anpassa mig...