19 februari 2011

Trading clothes...

Go kväll!

Idag drog jag på mig en klänning som jag roffade åt mig på en klädfest hemma hos en bekant i somras.
Man tar med sig kläder man inte använder längre och sen får alla på bestämd tid sno åt sig X antal plagg.
Jättekul sätt att förnya garderoben. Bra för miljön också. Å det gillar vi ju!
Lek, mode och miljövänligt. Bra recept.

Bebistösen var helt ljuvlig. Och vilken bra familj hon har sen.
Tusen tack för en härlig eftermiddag.

Även kvällen har spenderats på bästa sätt.
Pappa kom över och vi spelade ett par partin Åsna.


Gammalt och nött. Och källa till många skratt.

Jga tycker så mycket om mina föräldrar. Dom är bäst.

Finaste pappi.

Nu blir det snart kväller för min del.

Sov gott!

//Nea


6 kommentarer:

Elsi sa...

Finaste goaste pappi!

Fru Nea sa...

MMM...gillar honom mycket.

Kram till dig. Vi ses i slutet på veckan.

adeline sa...

gud vad snygg du är nea!!!

Fru Nea sa...

Tack Adeline.
Men inte lika snygg som du ;)
Puss!!!

Anonym sa...

Jag ser oss på väggen! YEAH!
//Ankai

Fru Nea sa...

Haha! Ja där är ni!!
Vi förväntar oss detsamma hemma hos er ;P