17 februari 2011

The wedding photographer

Goddagens fina!

När huset en bit bort brann förra veckan funderade jag lite på vad jag skulle sakna mest om vi drabbades av något så hemskt.
Svaret blev ganska självklart. Foton, och andra oersättliga minnen.

Vid några tillfällen har vi fotograferats av Filippus.
Första gången var hösten -09.
Då fotade han barnen. En serie svart/vita foton med helt underbara bilder på barnen.

Bilderna är så härliga, just för att det är så mycket liv i bilderna.
Jag ser verkligen barnen i fotona. Deras speciella ansiktsuttryck när dom är "full i sjutton".
Han har fångat dom så bra. =)

Sen hade vi den äran att ha Filippus som bröllopsfotograf.


Vi har ett femtiotal fantastiska bilder från fotograferingen.
Utöver de så har vi ett album med tjocka fotosidor.

Dessa är minnen för livet. Ögonblick vi bevarar för alltid. I hjärtat och i ram.

Filippus är en väldigt duktig fotograf.
Han fick oss att känna oss avslappnade och var väldigt lyhörd för våra önskemål.

Hett tips ni går i bröllopstankar eller vill ha en härlig bildserie på ungarna, familjen, hunden, morsan mm.

Ha en fin dag. Ta hand om varandra. Fånga ögonblicken. 

//Nea 






2 kommentarer:

Linda F sa...

Hej vännen!

Tackar för inlägget. Det uppskattas här hemma kan jag lova. Jag börjar sakna er lite grann. Är lillan frisk? Kom gärna och hälsa på oss när det passar. Vi mår bra. Barnen frågar efter era. Lillstumpan mår prima och jag också. Gud är god! För tillfället heter hon Vera. Får väl se om det förblir. Vi har lite svårt att enas i familjen.

Som sagt... kom snart och hälsa på!

Krama familjen!

/ Linda

Filippus sa...

Vilken ära att få, så gott som, ett helt inlägg i din blogg. Men du får väl inte glömma att det är fotoobjekten som gör bilden :) Hoppas att allt är bra med er annars. /Filippus
www.filippusfoto.se