13 februari 2011

All the horses are not in the stable...som man säger i Amerrikat

God söndag!

Hur står det till.
Här är lillan sjuk (igen) och jag är virrig som vanligt. Ibland är inte alla hästar hemma.

Lillan fick tokhög feber igår och somnade vid sjusnåret.
Sen kom Tessi hem till oss och vi myste till melodifestivalen.

Vid niotiden gnällde Lillan och hade drömt en mardröm så jag gick för att trösta henne.
Hon grät och ville sova i vårt rum. Ville inte att Lillan skulle se dom i vardagsrummet (när jag bar henne till vårt sovrum) för då hade hon velat vara uppe.
Så jag skickar ett sms till Simon "Stäng av TVn och göm er".

Sen får jag syn på att smset inte alls skickades till Simon utan till en kompis från kyrkan.

Förstå, att få ett sms en lördagkväll där det står: "Stäng av TVn och göm er".
Haha...vilken panik jag fick. Skrattade åt migsjälv hela kvällen.

Hoppas ni har en finfin söndagsförmiddag.

//Nea

Inga kommentarer: