21 mars 2011

Keep the candle burning

Tjingeling finingar!

Ikväll har vi tänt massor av ljus härhemma.
Man får passa på medans det fortfarande är mörkt ;)


Lillan myser framför Bolibompa. Hon har tagit på sig mormors knästrumpbyxor utanför ballerinaskorna.
Det är min Vendela det ;)

Jag lagade en god kycklinggryta ikväll.
Stek kycklingfilé. Koka ris.
Sen hade jag i lök, paprika, röd currypasta, wokgrönsaker, citronmeliss, cayennepeppar,
salt, peppar och coccosmjölk.
Eftersom jag inte gå efter recept så råkade det bli lite starkt...men det gillar vi i den här familjen.

Nu ska vi snart ta kväller.
Imorgon kommer kompisar till barnen hit och leker. KUL!
(dagis och Skola/fritis är stängt måndag-tisdag)

Sov gott!!
kram///nea

PS. Lämna kommentarer!!! Jag ser ju att ni läser, och det vore kul att få en rad ibland i kommentarerna. ;)


3 kommentarer:

Elsie sa...

Kommentar! Puss

Fru Nea sa...

Haha...tack. Puss tillbaks.

tessi sa...

fina bilder du tar. kram kram