28 mars 2011

The presence of God and the white walls

Hej!

Vilken helg jag har haft!!!
Jag och en kompis har bott på hotell i Sthlm. Dagarna har vi spenderat på Arken.
Det är en kristen församling i Kungsängen.
Wow, vilka möten. Snacka om gudsnärvaro.
Härligt!

Och när jag kom hem igår kväll möttes jag av en stor överraskning.
Simon och barnen hade målat om köket och våra mörka ekmöbler.
Det blev så fint. Innan var väggarna ljusblåa och slitna.

Vilken man jag har =)

Idag målade jag om ett par pallar som vi hade stående.
Tänk va skönt att kunna stå ute i solen i trädgården och måla.
Köpte dynor på Rusta och la ovanpå. Riktigt sött blev det.



UnderbaraClara skrev ett inlägg idag om hennes inredningsstil.
Väldigt fin tycker jag.

Ta hand om varandra!

///Nea


2 kommentarer:

Elsy sa...

Han är för illa bra din man, bra gjort av dej att fånga en sån... Vilket jobb att måla om med två ungar hemma! Fint som snus har ni det nu, pallarna var ju görfina, vart har ni hittat dom?
Pussåkrampådej

Hanna sa...

Vilken karl alltså!!!
Du är så duktig på att få det så fint med hemma!!!
Underbart med helgen!
Kram