22 mars 2011

a mom like mine...det är grejer det!

Go´förmidda!

Nu har vi städat lite i barnens rum.
Dom får ju kompisar på besök om en stund och det är alltid lättare att få dom att hjälpa till då.


Här är några bilder från Lillans rum. Älskar dockan som mamma har stickat.

Min mamma är en sån där mamma som kan allting.
Sticka, sy (hon sydde min brudklänning), virka , väva.
Hon lagar världens godaste mat. Bakar himmelskt.
Är det nåt tekniskt fel med dator/tv, så fixar hon det.
Hon kan Bibeln utan och innan.

Det är så bra med en sån mamma. Jag kan fråga henne om allt.
Hon vet oftast svaret.

Det är förövrigt hon som har virkat överkastet på sängen.

När jag blir stor vill jag bli som hon. ;)

Ta hand om varandra!

///Nea

1 kommentar:

Hanna sa...

Så fint det blev med sängen! Älskar överkastet, vilken mamma du har!
Kram