28 januari 2011

Suburban mom in the luxury shop...

Gick in på Noa Noa. 70% OFF lät ju bra.
Hittade ett par byxor som var så söta...såg framför mig min lilla sessa i finbyxor.
Blir bra det tänker jag.
Jag visar dom för Lillan som utbrister: -Å ska jag få pyjamasbyxor.
Jag blev allt lite röd där jag stod bredvid alla chica mammor.
Går fram till kassan och skojjar till det om att Lillan trodde det var en pyjamas, varpå kassörskan svarar att: Ja, det är det, men man kan ju använda dom som vanliga byxor oxå.
Förstå känslan! Här går förortsmorsan in i finbutiken och lyxar till det med att köpa...pyjamasbyxor!! Haha..Jag får nog hålla mig till affärer jag förstår mig på. ;)




Köpte även några små ljusstakar på Indiska. Hoppas dom blir fina på mitt Tine K bord som snart kommer.



Vi har haft det mysigt på stan.
Lillan har åkt karuseller och köpt marknadsgodis.
Nöjd å glad, varje dag!

Ha en bra kväll!


7 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, det var skoj! Hon sover nog gott i dom! Kram från jossan

Annica A sa...

Hahaha, ja det är lika bra att hålla sig till gamla hederliga H&M =)

Fru Nea sa...

Å va kul att ni kommenterar. Blir så mycket roligare att skriva då. =)

Haha..ja det får på sin höjd bli H&M. Fasst åh va mycket fint dom har på Noa Noa.

Hon ligger nu, med sina fina lyxpyamisar på sig.
=D

Malin sa...

hmm, jaa jag blev faktiskt inte fullt imponerad nu jag heller.. Den var inte alls lika dryg som jag trodde, så då måste jag nog erkänna att min gamla från nivea är mycket bättre =/

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefina byxor, dom passar väl toppenbra som helgmysarbyxor. Och vilken fin tatuering du måste ha, låter fint med blomman. Min dörr jag fotat genom syns ganska bra i inlägget under där du skrev. Sista bilden där jag visar golvet...
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Rose Garden Malevik sa...

Tja...nytt kan ju vara svårt :)
FINT :)
Kanske lite Partysugen??
missa inte

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

Välkommen att vara med :)
Håkan

adeline sa...

haha fy vad roligt :)