18 januari 2011

I´m under a needle. Oh, how it hurts...

Berättade jag förresten att jag blev gaddad i julas?! På juldagen närmare bestämt.
Har velat göra det sedan jag var 15 och kan i efterhand bara säga TACK GODE GUD att det inte blev av tidigare. Jag har varit så nära flera gånger och jag vet nu i efterhand att jag hade ångrat mig bittert.
Ska man tatuera sig så ska man ha råd att göra det hos någon som är bra.
Min syrras man har ett bås i en grym studio. han tecknade och gaddade mig.
Vill inte visa bild på nätet eftersom så många googlar bilder och kopierar, men jag kan säga att det är en Linnéa- blomma som slingrar sig från vaden, ner på foten och runt fotknölen.
Superfin!
Nu funderar jag redan på nästa...vill ha en textrad på underarmen eller på sidan av revbenen.
Kanske en bibeltext. Tycker det är så fint med texter.

Inga kommentarer: