27 augusti 2011

Veckans burk

Ja, jag kanske borde ha en sån kategori här på bloggen.
Det händer ju allt som oftast att en tur på loppis slutar med minst en ny burk.
Men dom är så fina så jag kan inte hålla mig.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med alla burkar, men om jag en dag får en liten pysselhörna, så kommer jag definitivt ha mina fina burkar på ett öppet hyllplan. Fyllda med massa pysseltillbehör.


Ovan: Veckans burk.
Idag blir det bakad potatis med någon god röra till. Och sallad.


Denna fina köpte jag också på loppis idag.
Tänkte ha bestick i den, för det händer ju allt som oftast att vi måste springa och hämta i lådan.
Då kan det ju lika gärna få stå framme, eller hur.


Igår fyllde min syster år och det måste jag såklart uppmärksamma.
Kolla in hennes blogg vettja. Helt ny, och kommer garanterat fyllas med mycke go text.

Kram på er.

Ps. Fungerar det att kommentera?
Jag har själv haft krångel med att kommentera på andra blogger sidor.
Jag får logga in på mitt konto massa gånger, men kommentaren kommer ändå inte fram.
Nån som vet varför?




Inga kommentarer: