12 september 2010

Livet går rasande fort just nu...

Hej alla fina.
Ursäkta usel uppdatering.
Det är mycket på gång just nu. Heltidsjobb, dansskola, teckenspråkskurs å massa annat.

Igår var min kyrka på församlingsdag i vackra Lindesberg. Det var så mysigt och kvällsmötet var kanonbra!

Imorgon väntar jobbet igen. ÄLSKAR mitt jobb. Jag jobbar som handledare på en daglig verksamhet inom handikappomsorgen. Det är verkligen ett givande jobb med många sköna människor.

Nästa helg är vi barnlediga (eller dom föräldralediga kanske =D )
Får se om vi hittar på något kul då. Skulle vilja hinna med att tapetsera köket.
Det här med inredning är klurigt. Jag hade en "shabby chic" lägenhet förut, och min man hade mer mörk inredning. Liiite svårt att kombinera. Tycker vi har lyckats bra, men jag måste erkänna att jag saknar mitt shabby litegrann...

Nu ska skatterna i säng...
Må gott och lev väl!
Kramar
Nea

Inga kommentarer: