1 september 2010

Bride to be...

Några bilder från när jag förvandlades till brud:





Det gjorde sjukt ont när hon lockade mitt hår!






Sminket skulle på plats.






A close up!

















Håret.
Brudfrisyren byggdes där och då hos frisören.
Jag var inte nöjd med frisyren som vi hade testat tidigare den veckan.
Min brors underbara flickvän fick visa frisören hur det skulle vara för jag var för nervös för att prata. =)












Almost done.







Det blev en fantastisk dag. Livet som gift är underbart! Jag rekommenderar det ;)

/Nea


1 kommentar:

Hanna sa...

Hej gumman!!!
Vilken snygg profilbild!!!!
Så vacker brud, diggar flätan!
Tack för att din fina man tog me vår dotter på en utflykt! Varit mycket denna vecka som varit, även i skolan, man blir helt slut av all inpumpning:-)
Hoppas vi kan ses snart, söndagsskolan börjar på sön, vi lämnar in barnen men mamma hämtar då jag jobbar å kristofer sover från nattjobb:-)

Kramis