11 april 2011

Våren är här..å det känns gott.

Hejsan.

Igårkväll åkte vi ut till Tysslingesjön för att titta på svanar.
På vårkanten brukar det finnas många tusen svanar där.
Det var inte alls så många kvar nu...bara några hundra kanske.
Det är väl ett vårtecken om något. Fåglarna kommer tillbaka.



Det finns en labyrint där som man kan gå vilse i.
Killarna tyckte den var jätterolig. Lillan var dock inte lika road, för den var byggd av dynga.
Det var en så härlig kväll. ca 16 grader varmt. Vindstilla. Frisk luft.

Även hemma i trädgården visar våren sina tecken.

Imorse tog jag en liten löprunda.
Jag har anmält mig till "Vårruset" så det är dags att börja få igång flåset.
Min kondis är under all kritik. Klarar inte att springa långa sträckor.
Det ska det förhoppningsvis bli ändring på.

Ha en fin dag.
//Nea


2 kommentarer:

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Hej Nea
Kul att du tittade in hos mig.
Alltid roligt med nya bloggar & kika in i.
Härliga bilder på blommorna. Här har de varit kanon väder idag åxå. Men nu i kväll är de råkallt. Passar på & önskar dig en mysig Tisdag
Kramisar
Sus

Hanna sa...

Åh va fint det är, va där för många år sedan. Vacker bild på simon och vendela!!!
Va du är duktig som ska springa!! Hejja hejja!!!
Kram